torstai 19. maaliskuuta 2015

Muista et meit on täällä seitsemän miljardii, mutta se alku on itsestä kii

jee uus lukija tässä hiljaisuudessa tullut, teitä on jo neljä <3





Heeips

ja anteeeeeeks tää pitkä hiljaisuuus, on ollut niin paljon koulukiireitä ettei aika ole vaan yksinkertaisesti riittänyt blogiin. Mut mä en oo ainakaan vielä kuollut töiden alle, ja täällä sitä taas kertoillaan kuulumisia. :) Mulla ei pahemmin kerrottavaa ole, joten varautukaa kunnon kuvaspämmiin. :D

Oikeastaan mulle ei edes kuulu mitään erikoistamitä nyt taas viime viikonloppuna olin kaverilla yötä ja partion värijuhlassa. Meillä on siis partiossa sellainen perinne, että joka vuosi järjestetään johtajistolle Värijuhla, ja nimensä mukaisesti sillä on joka vuosi jokin teemaväri, jonka väriseksi pitää pukeutua, ja jonka väriseksi meijän partiokolo koristellaan. Pyritään jopa siihen, että tarjottavat ruuat ja juomat olisi sen värisiä! 

Meijän teemaväri oli tänä vuonna kulta, ja teemana oli kultainen Oscar-gaala. Olin ite tänä vuonna järjestäjänä siellä, mikä oli oikeestaan ihan jees :) Mulla oli päällä sellanen kultanen kauluspaita ja kravatti, ja musta hame jossa oli kultaista glitteriä liimattuna. Valitettavasti mulla ei tosta mitään ootd-kuvaa ole, mutta yksi kuva kyseisestä paidasta on :D

uff <3
Ainii sit tääl näkyi kans revontulia yks ilta :D oli aika hiton siistiä, kun koskaan aiemmin en oo revontulia nähnyt :D Yritin saada niistä puhelimella hyviä kuvia, ja tossa alhaalla on sitten lopputulema... :)








nää oli niin hienoja <3

Joo eipä tässä muuta... EIKU AINII mä lähen ens viikon tiistaina Roomaan leirikouluun!! <3 Ootteko te koskaan olleet leirikoulussa, ja jos niin missä? Tai ootteko olleet Roomassa? Mä oon kerran ollut, on hieno mesta, ihanaa palata sinne <3 Siitä kuvia sitten myöhemmin, nyt saatte nauttia mun viimeviikkojen kuvailuista, joiden myötä mä toivottelen teille kaikille mukavaa loppuviikkoa ja onnea alkavalle (koe)viiikolle!! <3

yksinäinen Starbucks-hipsterihetkeni koulussa

nautin elämästäni

sipsejä <3

oon aik masterchef

mulle kuuluu koulua, koulua ja koulua

TÄMÄ TUNNE KUN ALPHAVILLE TULEE SUOMEEN!!! Oon jostain 7-vuotiaasta asti halunnut nähdä ne ja nyt my dream comes true <3

2 kommenttia:

  1. Tee postaus sit siitä Rooman matkasta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee kommentteja <3 ja joo, ois tarkoitus tehä siitä sellanen "matkapäiväkirja"-tyyppinen, ku mun täytyy enivei tehä matkapäiväkirja, niin mikaipäs en sitä sitten tännekin heittäisi :) eli siitä on siis suunnitteilla jo postaus! :D

      Poista