perjantai 30. tammikuuta 2015

Ja pitäiskö ajan tappamisesta joutua vankilaan ja vaik tää aika tappaa meitä ei sitä kiiinni saa kukaan

Huh, heipähei ihmiset! 

Tosiaan, koeviikko on jo hyvää vauhtia käynnissä ja tosiasiassa mun pitäisi lukea matikkaa, mutta sen sijaan haluan vähän jakaa kuulumisiani tänne. Tällä hetkellä mulla on pienehkö paniikki koulun ja koulujuttujen kanssa, koska koeviikko ja mun motivaationi on lähtenyt jonnekin karkuun. Ja koska IIK, APUA, wanhat tasan kahen viikon kuluttua, ja mulla on vielä korut yms. "pikkusälä" hankkimatta ja hieman kuumottelee. Onneks on edes mekko ja kengät, joista kuvaa tulee varmaan sitten vähän lähempänä kun saan kaiken kuntoon. :) 

Mulla on kans hirvee terveellisyys-epäterveellisyys-kausi meneillään. Samaa aikaa haluun vaan vetää naaman täyteen sipsejä, mutta toisaalta ei. Ei. Mun on myös ihan sika pitkään tehnyt mieli tehdä hedelmäsaalaattia, mutta saamattomuuttani en ole vain saanut sitä aikaiseksi. Onko teillä samanlaisia kokemuksia vai oonko ihan yksin tän tilanteeni kanssa? :D Ja tosiaan, mun täytyi eilen tulla kertomaan tänne myös ekasta kokemuksestani salilla, mutta sit tulikin kaikkea muuta, niin en ehtinyt. Oli just jees, käydään huomenna mun vanhempien kanssa sopimassa mulle Sats Elixia-jäsenyys. :) Kuntokuuri alkakooooot!!!! :D

Rakastuin tänään Haloo Helsinkiin! taas kerran enemmän. Jotkut teistä ovat ehkä saattaneet jo huomata, mutta heiltähän tänään tuli tosiaan uusi musiikkivideo, Kiitos Ei Ole Kirosana-biisille. Tossa videolla näkyy pätkiä maikkarilta maaliskuussa alkavasta Hinnalla Millä Hyvänsä-sarjasta, ja kelasin et vois sitte ainaki kattoo että millanen sarja on kyseessä. :) Videoon pääset tästä.

Tässäpäs sitten onkin mun kuulumiseni parin päivän ajalta. Vielä sellanen juttu, että ajattelin joka kuukauden lopussa toteuttaa sellasen "tämä kuukausi in a nutshell"-postauksen, mitä mieltä olette? Ja sit kans sellanen juttu, että mulle saa ihan vapaasti ehdotella postausideoita, kaikki ideat otetaan mieluusti vastaan. Kertokaa kommentteihin millasista jutuista haluatte multa kuulla, niin voin sitten parhaani mukaan yrittää toteuttaa teidän toiveitanne! :) 

Peace and lowe,
Hanna

9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Eipä oo tehnyt mieli hedelmäsalaattia, mutta kun nyt asiasta mainitsit, niin johan tässä alkoi kummasti kutkuttaa ajatus hedelmäsalaatin valmistamisesta ja jopa sen nauttimmisesta ! Mitäs mieltä olet Hanna jos kokeilis? Uskallanko vai en?? Pidä mulle peukkuja.. Terveisin Perttu 69

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Perttu 69 <33 en mäkään sit loppujen lopuksi koskaan tota hedelmäsalaattia tehnyt, ja salijäsenyyskin on yhä työn alla... xD mut kaikkee pitää kokeilla eiks jees, nii varmaa sit hedelmäsalaattiakin! ;) mut miten mä nyt vast näin nää kommentit? :o joko mä oon sokee tai sit blogger tekee jotain omia ratkasuitaan :DD

      Poista
  3. Joo, sori Hanna! :D Se Month in nutshell-idea oli oikein hyvä. :) Onnea & menestystä uudelle blogillesi !!!

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Sori toisen kerran! Mun kone sekoilee ja lähetti nää viestit tuplana ellei triplana, niin poistin ne. Anteeks ku häiriköin sun blogisivuu!! :DD

    VastaaPoista
  8. Hanna on ihana tytteliini :) <3

    VastaaPoista