tiistai 5. toukokuuta 2015

"Sit lähdin asemalle reppu täynnä kilisevää, enkä viittaa nyt El Tiempoon..."

mä oon ollu pitkään poissa mut mä vannon mä oon tullu takas jäädäkseni





Vappu tuli ja vappu meni. Samoin kävi huhtikuulle. Koko kuukausi meni ihan huomaamatta ohi, ja musta tuntuu, etten tehnyt taaskaan koko kuussa oikeestaan mitään mainitsemisen arvoista. Huhtikuu in a nutshell-postaus tulee heti ku saan ladattua kuvia!! Mulla meni leijonanosa ajasta koulujuttuihin, ja edelleen olis tehtävää jäljellä, hehheh... Täytyy yrittää hoitaa kaikki ennen kesää niin voi sit kesällä keskittyä lomailuun ja ylppäreihin lukemiseen. Jotenki ärsyttää, ku nykyään koulu tuntuu vievän ihan kaiken mahdollisen ajan, vaikka tätähän se on oikeestaan koko lukion ajan ollut, ja tätä se tulee vielä useamman vuoden lukion jälkeenkin olemaan.

Anteeeeks kans siitä, että en vielä oo paljastanu sitä ylläriä teille, mmut en oo ehtiny vielä kuvaamaan sitä, ja saas nähä, että koska ehin. :D Mut mä lupaan, se tulee vielä!!! Mut nyt mulla on muutamia ideoita mielessä seuraavia postauksia varten, saatte vielä nähdä, että mä herään kuolleesta rytinällä! Tiedän, lupailen paljon, mutta mä aion oikeesti nyt ottaa itteäni niskasta kiinni bloggauksen ja kaikkien muidenkin vapaa-ajan juttujen kanssa.

Jos mua joku bloggerissa ärsyttää, niin se, kuinka tää ei suostu tänäänKÄÄN lataamaan kuvia tänne. Mul olis vaikka mitä kuvia näytettävänä, mutta kun ei niin ei... Blaah. Ehkä myöhemmin uus yritys. Oon kuitenki koulussa hypäreiden aikana käyny kävelee ympäri Helsingin keskustaa, ja on jotenki tosi inspiroivaa vaan kuljeksia ympäriinsä vailla varsinaista päämäärää ja kattella ihmisten virtaa. Siinä tulee oikeesti tosi paljon hyviä ideoita, ja viimeistään nyt oon sen itsekin huomannut.

Mul on muutenki jotenki tosi inspiroitunut fiilis just nyt, ja haluaisin kirjoittaa ihan sikana pelkästään kaikkia luovia tekstejä, niin ku novelleja, runoja ja biisejä ja sen sellasta, mutta koska koulujutut nii ei voi... PATSI EIKU, onhan mulla nyt just menossa koulussa luovan kirjoittamisen kurssi, jossa kirjotetaan ihan sikana just esim. novelleja ja sen sellasia. Oon ihan in lööw ton kurssin kanssa. apua fingelska iskeeeeee. Mä oon kans yrittäny toden teolla herätellä mun sosiaalista elämääni henkiin, näin vappuna muutamia hyviä ystäviäni, ja tuli kanssa eilen käytyä ihan extempore mäkissä yhden ihanan ystävän kanssa. <3 Pitkästä aikaa oon tehnyt partiojuttujakin, ja viikonloppuna olis taas pitkästä aikaa lähtö retkelle. Oon niiiiiiin innoissani, varsinki ku mennään ihan vaan johtajaporukalla (= ei koko aikaa kauheeta kiirettä ja stressiä kaiken onnistumisesta). <33 Haluatteko kuulla siitä retkestä sit ku tuun sieltä? Kertokaa tohon alas kommentteihin! <3 

Palaan varmaan myöhemmin tällä viikolla tai ihan viimeistään ens viikolla, mut nyt meen nukkumaan ku kelo on kohta jo 0000

Peace änd lööw,
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti