perjantai 29. toukokuuta 2015

Jo joutui armas aika

ja suvi suloinen
Kauniisti joka paikkaa
koristaa kukkanen
Nyt siunausta suopi
taas lämpö auringon
Se luonnon uudeks luopi
ja kutsuu elohon





Näin aika useassa koulussa huomenna lauletaan. (Kjähähäh, itse en laula kun en mene koluun huomenna kun meidän ryhmänohjaaja ei ole paikalla jakamassa todistuksia.) Tosiaan, mulla alkoi tänään siis kesäloma, mikä tarkoittaa sitä, että aion yrittää paluuta tääne blogin puolelle. Siis siinä ylppäreihin lukemisen ja muun elämän ohella. Viime aikoina oon päivitellyt lähinnä runoblogiani, kun on ollut jotenki tosi luovia fiiliksiä. :) 


Tänäänkin oon lähinnä vain noita luovia tekstejä kirjoitellut, mutten mitään mitä vois tonne heittää... Oon jotenki vielä enemmän inspiroitunut luovasta kirjoittamisesta nyt, kun kävin koulussa ton luovan kirjoittaisen kurssin ja sain niiiiiiiin kivaa palautetta opettajalta. <3 Aina se lisää kirjoitushalua, kun saa positiivista palautetta. Tai sit se on vaan tää alkava kesä, kun innostaa ja inspiroi mua. :D


Huomenna olis parin kaverin lakkiaiset, joihin meen visiitille. :) Just jees päästä ylppärijuhliin vielä yhtenä vuotena ennen niitä omia lakkiaisia... Enää vuos niin sekin väivä koittaa, pelottavaa .____. Toiv kaikki menee hyvin! Mut turha miettii lakkiaisia vielä, täs on viel kesä ja kirjotukset edessä. Ja pari kurssia... 


Nii ja oltiin tosiaan tosiaan siellä partioretkellä 8.-10.5, mistä aiemmin mainitsinkin täällä. Siitä seuraavana viikonloppuna oli isosleiri. Mitäs niistä, seura oli hyvää ja ohjelma oli myös kivaa. Mä niin rakastan metsässä olemista ja retkeilyä. <3 Tällä kertaa oltiin partioretkellä ilman lapsia, mikä oli oikeestaan erittäin rentouttavaa, kun ei tarvinnut koko aikaa olla tekemässä jotain, vaan pystyi esim. nukkumaan päikkäreitä ja vaan olemaan kavereiden kanssa. Ja pystyi kunnolla vaihtamaan kuulumisia sellasten kavereiden kanssa, joita ei oikein partion ulkopuolella näe. <3


Mitäs muuta... Vietettiin tossa viime sunnuntaina yhen hyvän ystävän 18-vuotissynttäreitä. Ilta oli erittäin rattoisa, vaikka itse lähdinkin kotiin siinä kymmenen aikoihin kun seuraavana päivänä oli koulua jne. Oli jotenki tosi mielialaa nostattava ilta, kiitos siitä mukana olleille. :) Vaikkei kaikki mennykkään ihan alkuperäisten suunnitelmien mukaan, niin itse kullakin vaikutti kivaa olevan.  Vielä kerran onnea sinä ihana, jos eksyt tätä lukemaan. <3


Yleisesti ottaen mulla on oikeestaan ihan hyvä fiilis, vaikka nää pari viimestä viikkoa oon ollut suhteellisen stressaantunut ja siks ollu tosi veemäinen ja ärsyttävä ja ikävä kaikkia kohtaan. Anteeksi kaikki jotka ootte saaneet kestää mua. Nyt se kaikki koulustressi on ainakin hetkeks laitettu jäihin, en jaksa miettiä koulua nyt just enäää yhtään enempää. Onneks kakkosvuosi lukiossa on nyt takana, abivuotta odotellessa... Okei, oli kakkosvuosi oikeesti kiva. Tuntuu vaan, että se meni tosi nopeesti, enkä saanu mitään aikaseks. :D varmaan kaikista aina vuoden lopussa tuntuu tolta, mutta totuus on se, että kyl aina on saanu jotain aikaseks edes jossain vaiheessa. Ens vuonna sit uus yritys koulujuttujen kanssa... 


Mut nyt näiden ihanien kännylaatusten (koska en edelleenkään omista mitään hyvää kameraa) kanssa mä toivotan oikein ihanaa kesää ja kesälomaa kaikille, ja aivan superisti onnea kaikille koulunsa päättäville, sekä toisen asteen tutkinnon päättäville, että ylä- tai ala-asteen päättäville! Jeeeeeee, hyvä te <3 mä jatkan heti ens viikolla enkun abikurssilla.


Peace änd lööw,
Hanna



leirinuotio (herra Kokon koko kokko)

oon rikollinen (kävin tekee passianomuksen siis)

mun filosofiaani on se et kaikki päättyy aina hyvin

Uutela, jossa oli vappu ja sen yhen ihanan ystävän synttärit

<33





sunset <3

1 kommentti:

  1. Voisit laittaa kuvia isommaksi niin pääsisi niitä ihastelemaan kunnolla :)
    Oikein ihanaa kesää sulle!

    http://merirosvoprinsessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista