sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

HALOO Kivenlahti ja Helsinki-päivä

Joo, eli nyt mun olis tarkotus kertoa vähä Kivenlahtirockista ja Helsinki-päivästä 
ja ehkä myös jostain siltä väliltä



Yeeeeee I am back! :D

Kesälomaa on nyt ehtinyt kulua about 2 viikkoa, ja näihin kahteen viikkoon on mahtunut jos jonkinlaista tapahtumaa. Oon mm- opiskellut - tai nii ainakin itelleni uskottelen - käyny keikoilla, nähny vähän kavereita, käynyt abikurssin, nauttinut sekä auringosta että sateesta, kirjoitellut biisitekstejä, tehnyt ruokaa ja mikä tärkeintä, nauttinut täysillä JOKA HETKESTÄ. 

Tää kesä on mulla alkanut oikeestaan aika mukavasti, vaikka töitä onkin riittänyt. Kävin nimittäin tän kahden viikon ajan enkun abikurssia Helsingin seudun kesäyliopiston kurssilla. "Koulupäivät" kesti kolme tuntia päivässä, ja vaikka tuolla sai tehdä oikeesti töitä niin uskon, että tosta on mulle oikeesti apua ens syksyn ylppäreihin. Tiedän olevani oikeesti totaalisen surkea enkussa, mutta nyt ton kurssin jälkeen uskon pärjääväni ylppäreissä vähän paremmin ku ennen tota. Suosittelen kaikille ens vuoden abeille tota kurssia, tykkäsin tosta ihan sikana! :)

tehtiin japanilaista ruokaa siskojen ja parin kaverin kanssa. :)

kawaiiiiiii <3

ei kipuu ei hyötyy





Tosiaan, mä oon käyny täs kahen viikon aikana kahdesti katsomassa Haloota. Eka kerta oli Kivenlahti rockissa tossa viime viikon lauantaina, ja toinen kerta oli tän viikon perjantaina Helsinki-päivän konsertissa. Mitä noista nyt sanois, Haloot oli ihan yhtä perrfect ku aina ennenki. <3 Kivenlahdessa olin muutaman HH-listikaverin kanssa, ja oli oikein mukavaa. <3 Haloot olivat aika loppuillasta, joten tuli siinä nähtyä myös mm. Robin, Kaija Koo ja Atomirotta sen lisäks. :D 

Haloot veti niiin täydelliset kaks keikkaaa <3 <3 Jotku vaikuttaa ehkä vähän tyytymättömiltä Haloon tänkesäiseen settilistaan, mutta itse olen tyytyväinen. Mun toiveistani vain Köpis 2012 ja Kokeile Minua oli jätetty pois (ja Helsinki-päivässä Maailman Toisella Puolen, mut sin tilalle oli tullut ihana Go Saimaa). :) Näillä kahdella keikalla mä löysin itsestäni aivan uuden puolen, joka on se keikkaitkupuoli. Tli nimittäin ekaa kertaa itkettyä keikoilla (Kivenlahessa biiseissä Vapaus Käteen Jää ja Maailman Toisella Puolen. Helsinkipäivässä biiseissä Vapaus Käteen jää ja Kuussa Tuulee), koska elämä... Ja kans koska Haloiden täydellisyys <3333

Täs muutama kuva Kivenlahdesta <3 (kone ei suostu lataa enempää)

Haloo Helsinki! <33333



loppukumarruksen jälkeen...



Kaija Koo

Robin <3

Helsinki-päivässä olin siis muutaman kaverin kanssa. Siellä tosiaan oli settilistasta jääneet pois Maailman Toisella Puolen sekä Nainen Jonka Ympärille tuoli Tuodaan, mutta eipä siinä mitään, kun tilalle oli tullut Go Saimaa, jonka vasta nyt kuulin ekaa kertaa livenä. Tuolla mulla oli mukana muutama kaveri kans, mukaanlukien ihana Haddy, käykää tsekkaa hei sen blogi! :) Tuli itkettyä, naurettua, hoilattua mukana ja jorattua TÄYSILLÄ! Tippahan siinä tuli linssiin, kun Vapaus Käteen Jää ja Kuussa Tuulee - biisien aikana tajus, kuinka paljon paremmin kaikki asiat on nyt ku esim. tasan vuos sitte. <3 Haloot, ootte täydellisyyttä. <3333

Parhauttaaaa <3







Huomenna mä nään Haddya taas <3 jejejeeee opetan sille vähä kitaraa vähä :D Mutjoo, kuullaan varmaan taas joko ens viikolla tai sit sen jälkeen, lähen ens pe (juhannusaattona) mökille nii viimeistään sieltä varmaan jotain postailen <3


Peace & lööw,
Hanna

1 kommentti:

  1. Mä olin kans sekä Kivenlahdessa, että Kaisiksessa :D Seottiin ku tuli Go Saimaa ja Haloot on vaan niin täydellisii O_O

    VastaaPoista