lauantai 18. heinäkuuta 2015

Jokainen tunti, jokainen hetki kadulla voi olla ainoa, ainoa johon kannattaa tarttua

Moi taas pitkän tauon jälkeen!

Kuten ootte ehkä huomanneet, niin mä oon ollut taas tosi pitkään täältä poissa. Syynä on se, että ei vaan oo ollut hyvää hetkeä kirjoittaa tänne, ja silloin kun olisi ollut niin ei olisi ollut mitään kovinkaan tähdellistä sanottavaa. Mutta nyt oon taas täällä ja yritän tosissaan kirjotella tänne useammin, ja mulla on ise asiassa mielessä jo parikin aihetta, joista haluaisin täällä kirjoitella. :) 

Missä mä sitten oon ollut ja mitä tehnyt? Nooh, olin mökillä juhannuksesta asti pari viikkoa, ja mitä nyt siellä tuli sitten nukuttua, syötyä, saunottua ja vietettyä pitkästä aikaa ihan kunnolla aikaa perheen kanssa. :) ja tulihan sitä ylppäreihnkin luettua lol. :D Tuli myös kirjoiteltua paljon runoja ja biisitekstejä, joista yhen lahjoitin kaverin bändin käyttöön (ne teki siitä aiiiiivan superihanan biisin!!) 

Koska en omista kameraa, niin kuvaan kaiken puhelimella lol. :D Haluaisin jonkinäköisen järkkärin, mutta en ole vielä pahemmin ehtinyt tutustua eri mallien plussiin ja miinuksiin (saa ehdotella ja suositella malleja mulle) niin saatte tyytyä kännylaatusiin kuviin haha. :D Pieni kuvapläjäys mökkeilysta, olkaa hyvät. :)

"Forever young, I want to be forever young..."
 
ei kipuu ei hyötyy

vähä nuotioo vähä



Linnatuuli <3 siellä on aina pakko pysähtyä!




ehkä suloisin liikennemerkki ikinä <3

"Joten rauha nyt, tää maailma on vihaan kyllästynyt..."




Niin, ja olin kanssa isosena yhen viikon. Leiri oli Pilistveressä Virossa, ja ei voi muuta sanoa, kuin että oli aivan huippuviikko! Tuli tutustuttua uusiin ihmisiin (ja pariin vanhaan vähän paremmin) ja tuli naurettua, avauduttua (koska elämä) ja pidettyä hauskaa hienon porukan kanssa. Siinä sivussa tuli ehkä opetettua jotain juttuja niille pikkusille heheh. :D Meidän riparin kuulumisia voi käydä kattomassa täältä, jos haluaa tarkempaa näkökulmaa meidän ohjelmistoomme. :) 

Tää oli nyt stten varmaan mun viimeinen kerta leirillä isosena, yhyyyyy oon wanha... Ens vuonna kuitenki homma varmaan jatkuu, tosin apparina (apuohjaajana). :) Säät olivat meille kyllä mitä suotuisimmat ja ruoka oli hyväääää (kokkatele veel suuraitäh!) eikä edes allergiasta turvoksissa olevat silmät ja nenä haitanneet menoa! :) Laitan tähän vielä tuolta leiriltä kuvia, niitä ei välttämättä kovinkaan paljoa ole, kun laitan vaan sellaisia kuvia joissa ei ihmsiä esiinny... Mutta jooh.



"Kannelle meneminen ei ole turvallista"

"Meri! Meri on tullut takaisin!"

ehkä yks mun suosikkilimuista, harmi että saa vaan lahden toiselta puolen

Näissä tunnelmissa on hyvä varmaan päättää tämä teksti, ja kertoa teille, että mä lähden huomenna laivalle <3 matkan kohteena on siis kaunis Visby, toivottavasti saan sieltä hyviä kuvia otettua ja jotain kerrottavaa tänne kans! Ja koitan ens viikolla saada tänne postauksen myös Tikkurila festivaalista, joka on siis ens viikolla perjantaista lauantaihin. Ite meen sinne vaan lauantaiks, kun Haloot ovat siellä silloin. :) Olis kans muutama muu postausidea, koitan niitä tässä alkaa toteuttelee!!

Mutjoo, kuullaan taas toivottavasti pian! :)


Peace & lööw,
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti