torstai 17. syyskuuta 2015

"Ois helppo muuttua kyyniseksi, kun ei elämä tehnytkään onnelliseksi..." // Syksyn ylppärit oli ja meni

ja huonosti menikin xD



Moi kaikki taas pitkästä aikaa! :* 

Tosiaan, ylppäreiden takia jätin blogin nyt vähä vähemmälle, mutta täällä mä nyt taas olen teille tarinoimassa. :D Oikeestaan koko syksynä ei ees oo tapahtunut mitään bloggaamisen arvoista paitsi se, että elokuun 28. päivä näin vihdoin Alphavillen livenä <3 Niitä oon fanittanut jo öööööööö niin pitkään kun elämääni muistan xD Oli kyllä yks unelmien täyttymyksistä haha <3

Tää nyt on vähän tällanen kuvaton, lyhyt ja sekalainen olen-elossa-ja-jossain-vaiheessa-teen-oikeesti-pitkiä-päivityksiä-päivitys, mutta nyt on taas ehkä paremmin aikaa postailla. :) Mulla on tosiaan tällä ja viime viikolla ollut ylppäreitä, ja keväällä jatkuu. Kirjotin nyt syksyllä psykan ja enkun, ja nooh, oihan ne paremminkin voineet mennä, mutta myös paljon, paljon huonomminkin!! Alustavia pisteitä odotellessa.. Onko täällä muita syksyllä kirjoittaneita, miten teillä on mennyt? Mielipiteitä tänvuotisista yo-kokeista?

 Koko viikon oon ollut aivan superväsynyt. :/ En tiedä johtuuko se yksinkertaisesti siitä että oon kesäkuusta asti jatkuvasti opiskellut 24/7 ja nyt se sitten ottaa omansa takaisin, vai mistä johtuu. Kuitenkin, pakko varmaan alkaa aikaistaa nukkumaanmenoa, kun nukahdan tunneillekin melkein pystyyn haha :D Väsymyksen piikkiin mä tän tekstin sekavuudenkin laitan koska olen liian väsynyt ja laiska tarkastamaan tämän tekstin järkevyyttä ja loogisuutta

Ainiin, mä oon tässä syksyllä aloittanut myös työt :D Oon siis nyt viikonloppuisin töissä Tuusulan kunnalla museo-oppaana, eli tervetuloa kaikki Halosenniemeen, Erkkolaan ja Aleksis Kiven kuolinmökille haha! :D Sitäki varten pitäis lukea pari kirjaa ja valmistautua pitämään opastuksia, huiiih .___. Seuraava työvuoro ens viikonloppuna, jos vaikka siellä ei nukahtais pystyyn. XD

Eli kaiken kaikkiaan, mulle kuuluu tällä hetkellä ylppäreitä, onnistumisia, epäonnistumisia, väsymystä, kavereita, kirjoittamisen pariin palaamista tauon jälkeen, töitä ja musiikkia. Yhä siis täällä lähes hyvisä sielun- ja ruumiinvoimissa olen olemassa, kaikkeni ylppäreissä antaneena. Eipä mul kai muuta. Oon rahaton ja veloissa. Äiti osti mulle rannekellon ylppäreitä varten. Pilttipurkit ovat yllättävän vaikeita saada auki. En ehkä pääse huomenna kouluun kun ton mielenilmauksen takia ei kulje julkiset, haha. :D Palaillaan taas ihanat! <3


Phiis änd lööw,
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti