tiistai 10. helmikuuta 2015

Haloo Helsinki! @ SuperPark Vantaa 8.2.2015

Moikka kaikki <3 


Tänään kerron siis toissapäiväisestä Haloo Helsingin! akustisesta keikasta Vantaan Superparkissa. Parastaaaaaaaaaaa haluuun takassss <3 Mutjoo, asiaan.

Itse keikkahan alkoi klo. 14:00, mutta paikalla olin jo about 12:30, ja näin pääsin ekaa kertaa eturiviin kattoo niitä (oon nähny noi ihanuudet nyt 3 kertaa livenä). Siinä sit venailin ja kävin ostaa Haloo Helsinki-kaulakorun ja rannekorun. <3 Lopulta keikka alkoi, oli mahtawuutta (tosin en viel aavistanu et tos vaihees paras on vielä edesä). <3 Ne soitti siel lähes kaikki mun lempibiisit, ja taas "Maailma On Tehty Meitä Varten"-biisissä siinä kohtaa ku tulee "Maailma on sinun", Elli osotti suoraan mua. Se on tehny ton joka kerta ku oon kuullu ton biisin livenä. <3 


parhaaaaaat <3

Itse keikan jälkeen oli nimmarinjako ja fanikuvien otto. Nimmarijaossa tuli sit annettua Ellille mun itse tekemäni peaceheart-koru, ja voi apua kun se kehui sitä niin paljon <3 laittoi sen myös heti kaulaansa, ja kehui mun kaulassani olevaa rauhanmerkkikorua. <3 <3 Kiitin noita pariin otteeseen upeasta keikasta. Kerroin myös tulevani Emma gaalaan, kun Jere kysyi että koska tuun seuraavaks kattoo. :D

Jäin siihen sit hetkeks heiluu nimmareiden jälkeen, että pääsisin fanikuvaan. Oikein loistava fanikuva tulikin. <3 Jukan kommentti kuvanottotilanteessa: "Tässähän alkaa tuntea ittensä lyhyeks..." Allaolevasta kuvasta selviää syy tälle kommentille.... xD


täs Ellil kädessä toi mun tekemä peaceheart-koru, sillä oli se kaikkien fanien kanssa fanikuvissa! <3

Näiden fanikuvien jälkeen oli oikeesti ehkä maailman hienoin hetki... Sit ku kaikki muut oli lähteny ja olin siin pelkästään Haloiden kanssa (ok oli siin ehk yks turvamies xD) nii olin niille sillein, että "Viime kerralla ku nähtiin, niin annoin teille sellasen kunnon avautumiskirjeen. Haluisin vaan kertoa, että mulla menee nyt paljon paremmin. Ja se on isolta osalta teijän ja teijän musiikin ansiota." ja sit Elli oli vaa sillein et ihana kuulla. Puhuttiin sen kans sit hetki siitä, että kuinka elämä kulkee sellasina aaltoina, ja kiittelin noita useasti siitä, kuinka paljon ovat mua auttaneet. Ja sit ku piti lähtee niin Elli toivotti mulle vielä tsemppiä (ja lupas pitää hyvää huolta tosta peaceheart-korusta) <3 <3 

En tiedä, mitkä sanat riittäisivät kuvailemaan sitä, kuinka mä tota bändiä rakastan. Ja ton sunnuntain keikan jälkeen rakastan vielä enemmän. Ihanaa, että ottavat fanit näin avoimesti vastaan, ja että niitä oikeesti kiinnostaa fanit. Tää bändi todellakin on mulle enemmän kuin pelkkä bändi, tää on osa elämää mulle. Parhautta ja rakkautta, vähintäänkin. :D Nyt jo ikävä noita, onneks kohta on Emma gaala, ja nään noi siel livenä taas. <3

täs vielä lähikuva peaceheart-koruista, tein tollasen siis myös itelleni. <3

ja nimmarit <3


Peace & lööw,
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti