torstai 5. helmikuuta 2015

LAHTI 4.2.2015 ja siitä pieni kuvapläjäys.

Jeeeee uusi seuraaja <3 ihanaa, nyt teitä on jo kaksi. <3





Moikka taas! 

Tänään mä ajattelin kertoa teille vähän tosta eilisestä Lahden reissusta, josta jo aiemmin teille mainitsinkin. Lähettiin siis eilen sinne, alkuperäisenä tarkoituksena ostaa kaverille kengät. Tuli siinä sitten vähän kaikkea muutakin sitten sähellettyä, mutta niistä kohta lisää.

Mä menin sinne vähän jälkijunassa (tulkitkaa monella tavalla, mä menin muiden perässä ja mun juna saapui perille vähän myöhässä XD) kun oli aiemmin päivällä muuta menoa. Siinä sit istuin vähän reilun tunnin junamatkan kaikkea mukavaa pohdiskellen, mutta lopulta kuitenkin päästiin perille asti, ja neljä kaveria siellä sit odotti. Ne oli käyneet jo ostamassa ne kengät, joiden takia me alun perin Lahteen lähettiin. xD 

Asemalta me lähettiin suoraan sit ettii yhtä isoa kirpparipaikkaa. Siinä sit men hetki löytää K-Citymarket, jonka lähellä se paikka oli. Tuli kierrettyä semisti pitkä lenkki mut ei se mitään. :D Kierreltiin siellä sit kirppareita jonkin aikaa, ja nyt vähän harmittaa kun en itse löytänyt mitään ostettavaa sieltä. Mut kaverit onneks löys :D Tai nojoo, olis siellä ollut ihan sika kivoja kenkiä, muttei tietenkään mun kokoani. D:

me tosiaan käveltiin aika paljon Lahessa

sit siel oli kivoja istutuspuita kaduilla, näitä Helsinkiin lisää kiitos!

vielä edellistä parempi kuva näistä puista. :D

matkalla ravintolaan mä yritin kuvata omaa varjoani ja tässä onnistunein lopputulos. xD
 Sit kirppareiden jälkeen alettiin ettiä kivaa ja edullista ruokapaikkaa, ja oppaasta katottiin muutama kiva. Noh, näistä muutamasta kivasta yks oli kiinni ja loput osoittautuivat erittäin kalliiksi, joten ei sitten menty niihin. Onneks bongattiin yks pienempi italialaistyyppinen paikka, joka oli vielä suht. edullinenkin ja siellä sai jälkkäriä! :D 


Aiivan sairaan hyvää ruokaa, kanapihviä bbq-kastikkeella, vuohenjuustolla ja bataattiranskalaisilla <3


ja juustokakkua jälkkäriks. <3

Ja kun eihän mistään reissusta selviä ilman sitä pientä kämmiä, niin mehän sit missattiin se juna, jolla olis pitänyt tulla takasin Helsinkiin. :D Nooh, ei siinä mitään, onneks kulki vielä busseja Helsinkiin, vaikka matka-aika tietysti vähän piteni. Oli oikeestaan aika siistiä istua yöllä bussissa keskellä Lahdenväylää! :DD Kotiuduin siinä vähän vaille 00:00 yöllä, ja seuraavana aamua koulua, hups... Mutta oli todellakin sen arvoista!

Onneks kulkee kaukoliikenteen busseja! :D
Vielä pari mieleen jäänyttä lausetta (kaverit, älkää hirttäkö mua :D): "Mä vihaan eksymistä!!" "C'moon, mä oon eksynyt niin monta kertaa etten edes osaa laskea." (vaikkei me edes eksytty kertaakaan!!) "Ihan ku oisin saunassa" "Ihanaa päästä istumaan!" "Aika romanttinen ilma." "Mä sit suunnittelen teille kaikille polttarit, siis sit ku te meette naimisiin!" *pohdintaa mm. julkkiksista, kasvatuksesta ja miesstrippareista*

Tänään on ollut hieman väsynyt olo, mutta oli sen arvoista! Paras seura ja muutenki loistavaaaa. <3 #koskauusiks?


Peace and lööw, 
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti